Not more or less....

Dagen har äntligen kommit till ända vilket känns fantastiskt.. Men något annat känns galet. Vet inte vad det är, men har en sån där känsla som man får när man blir dumpad. Det sticker i kroppen, tungt att andas, deppig, förtvivlad and on the edge to start crying. Jag kan inte sätta fingret på vad det gäller.. Känner mig tom och ensam..

Annars så är livet hyffsat. Saknar Fredrik jättemycket dock, och bara önskar att han var här just nu och gav mig en liten kram. Har på något sätt svårt att se mitt liv utan honom. Han liksom lyser upp min dag utan att han egentligen vet det.

Igår spenderade jag några timmar på att prata med mina vänner i Egypten.. Var hur trevligt som helst att sitta med luren i örat, en öl i handen ända tills jag insåg att jag hade rökt upp alla mina cigaretter, så imorse var jag arg som ett bi. En dag utan cigaretter är en dålig dag!!!


Och där brast det! Nu ska jag ta en öl och släppa skiten!



Jag önskar, hoppas, trånar, ber och väntar! Men när? Om ens om.... Livet hade vart helt underbart om........


Peace out!

Kommentarer
Postat av: Tilda

Hej !

Vilken fin blogg du har !

Kolla gärna in min blogg och kommentera på frådestunden !

2010-06-19 @ 10:05:53
URL: http://alwyastiilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0