Fuckin love it!

Då var man hemma i kalla sverige efter en månads semester i Thailand vilket känns bitterljuvt. Kan med handen på hjärtat säga att det hänt mer saker under denna månaden än under hela mitt liv, både bra och dåligt. Har bestämt mig för att aldrig åka dit igen och det kommer jag med 99% säkerhet hålla. Sjukhusvistelser, otrevliga folk, stölder, självmordsförsök, mord, you name it!

Problemen slutar tyvär inte när man kommer hem, vilket man trott. Hunden måste avlivas, en person som jag bryr mig väldigt mycket om är kvar nere i helvetet, så varje morgon vaknar jag med en ångest och tanken, lever han?
Men på lördag sitter han förhoppningsvis på planet hem till Sverige safe and sound. Gud jag längtar ihjäl mig efter honom. Hur kan en person som man aldrig träffat innan få en att känna sig så levande och trygg. Jag är inte den människan som känner mig trygg med vem som helst, utan det kan ta år. Hur har han lyckats? Han är så himla bra och jag känner mig lycklig!!!

Nu blir det True Blood maraton och sedan storstädning. Tänk va huslig man kan vara :)


One love, one heart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0