Thailand 2010 - Dag 9

Gick en sväng till apoteket efter frukosten och köpte starka smärtstillande och muskelavslappnande då jag inte sovit mycket inatt pga. smärtan. Kan för tillfället bara ha en ställning på natten. Gick sen upp till mitt rum för att kolla på en film, somnade och sov nonstop i 2 timmar. Gick ner till skönhetssalongen som ligger nedanför gatan för att få hjälp med att tvätta håret. Enligt doktorn får jag inte bada eller duscha på 1 - 2 veckor. Måste säga att det är den skönaste hårtvätt juag någonsin vart med om.. Det ingår huvudmassage i priset som är 300 baht för shampoo x2, balsam och föning. Påväg till Kata  gick jag förbi Casper och Om. Om tyckte jag var jättesöt i mitt raka hår (här nere är det annars bara vågigt). Gick sedan till Kata senare för att fixa min acrylnagel som gått sönder i olyckan, men dom vågade sig inte på det ifallatt det skulle komma skit i såret. Så dom filade bara bort den söndriga delen och så ska jag komma tillbaka när såren läkt sig på händerna. Tog sedan en sväng bort till Karon Plaza som är en rätt stor marknad för att köpa mig en väska. Hittade en jättefin Marc Jacobs väska med 2 varianter man kan bära den på. Kostade ca 1200 Baht. Träffade dessutom en ny vän som hette Arun. Stod och pratade en bra stund innan jag gick hem för att sova på mina nya goa piller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0