Thailand 2010 - Dag 8

Till min stora förtvivlan jobbar Boy inte kvar i Karon, utan är numera i Phuket Town. Tog därför samma Taxi som sist. Åkte till Patongssjukhus för att tvätta och lägga om såren. När jag kom dit skulle jag hitta, vilket var lite bökigare än jag trott. Tillslut kom jag rätt och satte mig bland alla andra turister som antagligen också vart med om samma sak som jag. Tog ca 2 timmar innan det var min tur. Gjorde något så vansinnigt ont så på sista såret fick jag mer eller mindre ett utbrott och hon skyndade sig att lägga om det. Fick en ny tid 3 dagar senare. Åkte hem med min taxichafför som väntat utanför. Va en stund på mitt rum, sedan gick jag ner till Casper och Om och satt där hela kvällen, pratade och hade det trevligt. Casper bjöd mig på en glass. Söt! På kvällen skulle Casper och alla andra Hare Krishna folk åka till ett tempel för att se en show med folk som kom från Bangkok, så helt plötsligt kom det ett helt gäng med killar som skulle möta upp Casper, Om och Gopal. Så när det var dags för dem att åka gick jag till andra sidan av Karon för att möta Josse och Jossan och äta lite mat. Hamnade på en mysig restaurang på en tvärgata. Efter maten tog jag taxi hem, låg lite vid datorn där Gopal skickade hjärtan och gick sedan och la mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0