Thailand 2010 - Dag 7

Vaknade av ett jävla väsen bara 3 timmar efter att jag lagt mig. Idag är det songkran - det Thailändska nyåret då man kastar vatten på alla och har jätteskoj. Gick ner för att titta och alla var ute på gatan och blötte ner varandra. Känndes väl sådär då jag inte kan delta pga alla såren. Satt ett bra tag där nere, och tog mig till 7 eleven för att köpa vatten. gick upp en sväng på mitt rum, men gick till apoteket för att köpa gasbinda till ett skrapsår. Blev lite blöt på vägen, men det var nästan ingenting. Folket hade börjat röra på sig. Så nu ligger jag här på mitt rum och
har tråkigt. Blir väl en liten promenad sen.Kvällen bjöd på en promenad till Kata och massa blickar och frågor. Fick till och med ett skamligt förslag. Gopal kom förbi här efter att han slutat jobbet och vi satt och pratade en stund. Nu blir det att se på en film och sen sova så jag orkar upp till sjukhuset för omläggning. Ska ta och gå bort till Boy och se om han vill vara min personliga chafför.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0