Thailand 2010 - Dag 5

Vaknade med att huvudvärken fortfarande var kvar. Tog på mig och gick till apoteket innan stranden och köpte migräntabletter. Var sedan nere på stranden och solade och badade. Var ganska molnigt i dag dock. Gick sedan upp till hotellet för att kurera mig. Fick då  nummret till jossarna o skickade iväg ett sms och frågade om vi kunde hitta på något. Slutade med att vi bestämde att vi skulle se fotboll och drick öl på baronens restaurang. När det var dags tog jag och gick bort och mötte dem. Vi hade jättetrevligt.När matchen var slut och ölen uppdrucken, tog vi en tuktuk till patong för att spinna vidare. Josse hade pratat om ett slags fotbad man sitter i med massa fiskar och var sugen på att göra det. Måste säga att tanken var fruktansvärt äcklig då fiskarna äter bort död hud. Josse hittade självklart ett sådant ställe och satte sig i med fötterna. Jag tänkte att jag får la inte vara sämre nu när jag ändå var här i Thailand, och fick med mig Jossan på det. Jisses va det kittlade. Jossan och jag satt och skrattade, men Josse kände knappt något. Efter det stack vi till Håkans bar för att se om det var något folk där, men dom hade stängt för dagen och vi blev istället pålurade biljetter till club lime imorgon där vi får dricka hur mycket vi vill i 2 timmar. Sen bar det av till den beryktade Bangla road med alla sina barer. Och i Patong hade dom redan tjuvstartat med Songkran, så lite blöt blev man. Satte oss på ett ställe och drack några öl och spelad spel med Thaitjejerna. Sen var det dags att ta en tuktuk hem igen.. Blev en ganska sen natt, men tillslut fick även jag sova.

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Åh, är du i Thailand? Vad roligt :D

2010-04-12 @ 15:48:52
URL: http://aiilenroc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0