Thailand 2010 - Dag 4

Vakande 12 av att min huvudvärk som jag fått kvällen innan forfarande existerade.Raj hade redan åkt vid 8. Gick ner till restaurangen här på 2gether och beställde in en toast skagen. Träffade då också Chrille som äger stället för första gången. han var jätte trevlig och frågade hur jag trivdes osv. Vi fixade så att jag får ett nytt rum sen när tiden för denna har gått ut och jag fick dessutom ett bra pris. Sen gick jag ner till stranden med en godispåse som jag lämnade av hos Casper. Var nere på stranden i 2 timmar och njöt nåt så oerhört! Efter det gick jag hem för att försöka sova bort huvudvärken som inte ville ge sig trots att jag fått tabletter av Bengt. Somnade i 2 timmar och vaknade sedan lagom till attgå ut på stan. gick iväg till Kata för att fixa mina naglar, men gjorde ett stop på ett Pharmacy för att köpa dunder painkillers. Satte mig sedan och lät 2 trevliga thailändskor att göra acrylnaglar på mig. Vi pratade och hade det jättetrevligt. Dom målade till och med 2 små blommor på 2 naglar. Sen bar det hemmåt och nu så ska jag strax lägga mig för att kolla på andra avenyn och true blood och sen somna gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0