Thailand 2010 - Dag 2

Vaknade vid 11 och åt frukost med Sofien. Sen gick vi ut för att shoppa. Tog en tuktuk till Patong och hamnade på ett shoppingcenter som heter ceylon. Dom hade inte jättemycket, men tillslut hittade vi lite. Gick sen till Mcdonalds och åt. Efter det gick vi ut på gatan och kollade i lite affärer. Tog oss ner till strandgatan och hamnade på Håkans Bar där vi tog oss en drink och en öl. Håkan själv var dock inte där men fick köpt oss en Håkans Bar T-hirt (Jag var kung i Håkans Bar. Inga konstigheter!). Tog sen en Taxi hem och powernapa en stund. Vid 00 vaknade Sofien till liv och vi skulle gå ut för att äta. Hade pratat med Casper på facebook och han var också hungrig så jag sa att han kunde följa med vilket han gärna ville. Vi gick ner till shopen för att möta Casper och det visar sig att det bara är dom små lokala ställena som har öppet vilket vi skulle få åka moppe till, men Sofien hade för ont i huvudet för att flänga runt, så han gick hem och jag och Casper åkte iväg med hans moppe. Hamnade på ett litet ställe med biljardbord och medans vi väntade på maten spelade vi en omgång. Casper vann givetvis! Maten kom och jag åt en omelette och Casper något thailändskt med ris. Måste säga att det var väldigt trevligt. Casper körde sen hem mig och jag gick upp till rummet.. Låg sedan och pratade via msn långt in på småtimmarna. Hann dricka några öl undertiden med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0