Skruttig...


Nu känner jag att jag bara måste få ur mig detta.. Jag håller på att spricka.
Det var längesedan jag kände mig så här depp senast, men jag är fruktansvärt ledsen.
Jag ger o ger, försöker boosta alla andra men får fan aldrig något tillbaka. Liksom mina vänner får höra hur bra dom är, att dom gör rätt, att dom är fina på alla sätt, att jag alltid finns där oavsett vad, så behöver jag med göra det. Jag behöver höra att folk tycker om mig för den jag är, att jag är oersättlig, att dom blir glada av att jag alltid är possitiv och försöker lyfta upp dem..
 Men nä, det är fan jävligt sällan och jag är trött på det.. Känner mig så liten och tom. Aldrig får man ett tack eller detsamma..
Usch jag är så lipig just nu, men med all rätt.

Varför ska jag aldrig få känna mig önskvärd så som alla runt mig?

Är det för mycket begärt?


Kommentarer
Postat av: lottapissepotta

Men lilla gumman,du vet väl att du e underbar tös??hoppas ni får det gött i egypten.

2009-11-27 @ 15:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0