Thailand Dag 9

Idag har det vart mulet, så vi har spenderat dagen med att ligga på rummet och läsa.
På kvällen hade vi en stor fest att se fram emot med Izza, Andreas, Dan och CO.
Så på kvällen gjorde vi oss iordning och gick bort till Lucky Tom´s för att möta upp gänget.
Vi drog sedan vidare till ett ställe som hette Robert´s Bar, där dom hade ett live band med en underbart
duktig gitarrist. Vi drack, skrattade, dansade och njöt av musiken.
När jag vid ett tillfälle va på väg från toaletten kunde jag inte tro mina öron. Jag hörde slutet av,
 Job 2 Do - "Do Do Ta Tam" och den var precis slut när jag kom in, så jag raggade upp våran bartender o frågade om han kunde be bandetatt spela den en gång till, men han sa att det inte var möjligt.
 Så där satt jag och deppade ett tag.
Men efter nån timma går han upp på scenen själv och börjar sjunga just den låten..
Shit va stort det va och jag sjung med o dansade.
När låten vaslut gav jag honom 100 baht som tack..
Och inte nog med det. Martina fick också bandet att spela Bob Marley - "Is This Love"
Ja vad mer kan jag säga än att jag var i himlen.
Där stod jag och dansade till Bobban med både Peter och Andreas.
När vi sedan skulle gå hem kom den ena Thai tjejens syster och grät, så jag tröstade henne o så gick vi o åt.
Dom flesta hade dragit sig hemåt, så det va bara Jag, Helén, Andreas, Dick o dessa två Thaitjejerna.
Efter maten tog jag och Helén en Tuk Tuk hem, eller till 7eleven här utanför.
Vid det laget hade jag fått i mig en del öl,
och bestämmde mig för att köpa hundmat till dom 2 hundarna utanför.
Enligt Helén ska det ha varit en jätte snygg Engelsman på7eleven som ville bjuda oss på öl,
men jag va helt in snöad på hundarna o frågade honom vad han gjorde för hundarna.
Så nån öl va det aldrig tal om.
 Kvällen slutade med att Martina satt utanför hotellet med 2 hundar och matade dom,
samtidigt som mina 2 Thailändska killpolare satt med mig och pratade.
Helén gick och la sig och där satt jag i min egna lilla värld. Jag kom nog i säng vid 06:00.





*Mina Goa Polare Peter*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0