Thailand Dag 8

Idag har vi varit på Nai Harn Beach.. Det är en strand en bit ifrån oss så vi tog taxi.. På vägen körde vi förbi
ett ställe med Bob Marley skylt, asså en slags restaurang och jag blev helt lyrisk.. Så då frågade taxichaffuören om jag gilla reggae och det gör jag ju,
så vi fick lyssna på Bob hela vägen till stranden och sen hela vägen hem..
Jag var mest i vattnet när vi var vid stranden.. Och vilka vågor. Jag var helt livrädd efter incidenten här om dagen då en våg slog omkull mig så jag gjorde
 kullerbyttor ner till botten o skrapade i armbågen.. Efter 4 timmars badande och lite solande
så åkte vi hemåt.. Vi badade lite i poolen och sen gick vi för att äta.. Sen gick vi en sväng på stan och när vi nästan var hemma började det regna
så vi lämnade väskorna och gick en promenad i regnet, vilket var jätte skönt.. Men sen så är de ju runt 30 grader även fast det regnar med.. =)
Vi bestämmde oss sen för att ta en liten drink innan vi skulle sova. sagt och gjort!



*Så Här Glad Blir Martina När Det Spelas Bob Marley*






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0