Thailand Dag 5

Idag har vi vart på stranden i flera timmar och gottat oss. Kommer ihåg när jag va liten och fick öroninflammation, doktorn frågade pappa
om jag badade mycket, varpå pappa svarade att jag va mer under vattnet än på ytan. Och just en sån dag har det varit idag. Vi har legat i havet och solat.
Jag tycker att det är en ganska bra taktik istället för att ligga på stranden i en solstol och känna svetten lacka. Enligt min mening är det alldeles
för varmt här. Man får ändå go färg i vattnet.
Senare på kvällen va vi ute på stan och shoppade jätte fina klänningar.Jag köpte en till mig, en till mamma och en till min
 älskade Lena. helen fick också köpt sig en.




Kommentarer
Postat av: Johanna

Sjukt snygg klännig. =) Du ser ut att fått bra med färg. Nu vågar man ju inte visa sig bredvid dig på någor veckor när du kommer hem. Man lär ju se sjuk ut, så blek man är. Kram Kram

2009-03-04 @ 11:54:59
URL: http://limpanl.blogg.se/
Postat av: Martina

Tack sa mycket! =). Den kostade inte ens 100 kronor. Vill du att jag ska kopa med en hem till dig? Finns i lite olika farger. Jo lite farg har man nog fatt pa en vecka, men jag har borjat fla som fan.. det ar alltid min otur tyvar =(. Kramen

2009-03-04 @ 12:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0