Thailand Dag 16

Idag så har vi varit uppe och tittat på Big Buddha.. Det är en 45 meter hög Buddha i marmor..
Våran taxichufför Boy gick med oss och visade och berättade lite, mycket trevligt fast han fnissar mest åt oss..
Han berättar väl för alla att vi sitter och sjunger i bilen med.. =)
Efter detta så åkte vi till polisstationen för att göra en anmälan på min Kamera som blev stulen..
Efter en stunds väntande så kom vi därifrån med kopia på polisrapporten.. 
 När vi kom till hotellet hjälpte en kille mig att översätta.. Hmm, det var inte mycket som var rätt utav det som polisen hade
skrivit i sin rapport på Thailändska.. Tur att man har en kopia på engelska också..
Han hade fått det till att jag hade varit inne i en affär för att tvätta håret och sen glömt kameran där
och när jag kom på det och gick tillbaks var den borta..
Vet inte riktigt hur han hade fått ihop det faktiskt...
Sen åkte vill till hotellet och gick å bada i poolen..
Man kan väl säga att det va behövligt! Sen så blev det lite mat och internet..
Vi har även bokat resan ut till Phi Phi öarna, så imon bär det av.



*Boy*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0