High?

Idag har man då vart ledig och tagit det relativt lugnt, men det blir jobb imon as usual.

Dagen roade jag mig med att cama med Fawzy och sen framåt kvällen så tog Micka och jag en sväng ner till Ica, för att jag då skulle köpa min älskade Brownieglass. Hittade en o roffade åt mig den snabbt som ögat. Fick sedan en lysande idé. Lika bra att köpa två innan dom tar slut igen, men efter att praktiskt taget legat nere i frysdisken ett tag gav jag upp och det rann nästan en tår neför min kind. Buhubuuu...

Sen träffa vi Daniel en sväng o glassade på en underbar gräsplätt. Mys!!!

Och nu är man då hemma och är som en pundig tjackhora.. Städar och har hur mycket energi som helst.. Vad fan va det i glassjäveln.. Lite amfetamin kanske? Jag börjar seriöst undra... Hujedamig!

Martina och tjack, klart som fan man känner sig knack.
Haha rimmerskan är igång...

Fredrik, min bästa vän när vi gick i 1:an - 6:an hörde av sig idag med..
Han frågade om jag hade ngn kontakt med Aida (en tjej som gick i våran klass men flyttade till Tyskland) för
han tyckte det hade vart skoj att dra ner några stycken och hälsa på henne, så nu är jakten i full fart, men det verkar lättare sagt än gjort tyvärr.Hittar nada, men vi ska fortsätta luska runt..

Nä nu tillbaka till gejjandet här.. Tjipp




Kommentarer
Postat av: Mikaela

Tillbaka? din tokstolle,jag har aldrig vart borta :P Pusssss (L)

2009-06-17 @ 22:08:29
URL: http://princessoftherooad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0