Säg Hallå Till Publiken...

Yo folks! Det va inte igår man var här o skrev...
Kanske är på tiden att ta upp sitt bloggande o skriva om sitt oerhört intressanta liv? Hmm.
Intressant och intressant, finns väl alltid ngn som kan roa sig med att glutta lite här.

Livet har tagit snabba vändningar åt flera olika håll det senaste...

Martina har bland annat bestämt sig för att följa Jackans råd om att "make a change"
for once in my life.
Och det är inte illa, men man går ju varje dag och blir påverkad av allt man ser. I mitt arbete får jag se miljarder av olika livsöden, vilket ibland är fruktansvärt jobbigt att bearbeta...
Så nu är det deffinitivt.
Jag måste göra något, medans jag har tid!


Jag har lyckats "for once in my life" att inte låta sorg bryta ner mig totalt.
And i´m damn proud of my self!

Jag har börjat promenera som självaste Gunde Svahn.
Och ja, han går faktiskt när han inte åker skidor! Scary va?

Tagit upp kontakten med Micka genom våra kvällspromenader.
Känns riktigt bra, precis like old times,



Har säkert miljoner saker att berätta, men nu lockar solen faktiskt. Så take care you beautiful ones ;)


Undrar hur många ggr jag kan säga "for once in my life" på en dag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0