30 Days To Go

30 Dagar kvar då tills vi startar våran resa på 22 dagar =)
Thailand Here We Come!

Känns riktigt härligt att ha denna resan framför sig, men har redan börjat smida planer för nästa resa.

Just nu trivs jag väldigt bra i kalla Sverige. Men längtar trotts detta till värmen o  till en ny kultur.
Tänk att bara få ligga på den vita finkorniga sandstranden med en kall öl i näven..
That´s life my friends!
Och att få se alla fina ställen som Thailand gömmer på...

Underbart är allt jag har att säga! Livet är underbart!

Börjar dock få lite panik nu innan resan.
Måste fixa nytt pass, Ta vaccinet,
Lämna in ett par skor på lagning,
Gå ner i vikt, Klippa o slinga håret, och så har vi ju det största problemet av allt....
PENGAR!!!
Pengar får bara en människa att må dåligt.. Va ska det va bra för?

Ska sätta mig o räkna lite på utgifter och sen så ska jag unna mig att läsa en riktigt bra bok!

Soo Loong <3                                                                                                                                          


                                                                                                                         









Kommentarer
Postat av: Helén

ja du fröken mähl.. snart ligger vi där på playan å göttar oss..

2009-01-25 @ 17:46:10
URL: http://mittenbarn.blogg.se/
Postat av: Martina

ja du.. Ganska ofattbart egentligen Andersson =)

2009-01-25 @ 21:51:50
URL: http://tinam.blogg.se/
Postat av: Martina

2009-01-25 @ 21:52:35
URL: http://tinam.blogg.se/
Postat av: Anonym

oo ja.. känns som att det är flera år tills dess faktiskt.. =)

2009-01-25 @ 22:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0