Thailand Dag 4

Idag vaknade vi sent igen, och gick ut för att äta frukost och tro dety eller ej, men det började faktiskt regna.Underbart! Efter maten
åkte vi till Festival Center. Det är ett stort köpcenter med
fyra våningar. Vi betalad 1000 baht för att åka dit, vilket tar ca 30 minuter. I dom pengarna va taxi resa hem inräknad,
våran snälla chaufför väntade på oss i 4 timmar. Det är tydligen vanligt att dom gör så här nere. Så där gick jag o Helén
i fyra timmar och shoppade loss. Va ändå rätt billigt för att vara ett hus mer likt NK än ngt annat. Köpte mig en äkta St.James
väska för ca 900 svenska kronor. Wiiee! Ngt ska man få unna sig. Märkte också till min förtjusning att Converse skor kostar ca
250 sek, men typiskt nog fanns inte min storlek.. Köpte även lite annat bös. Så som märkes smink, Christian Dior, Chanel, Mac o Shiseido
för 1400 baht. Tänk då att man delar allt i 4, så så dyrt va det inte alls.Är hemskt glad för dom fina fynden jag lyckats
göra idag. När vi kom hem så gick vi och åt lite pasta. Och nu är det dags för att sova enligt Andersson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0