Thailand Dag 2

Ja denna dagen startade med en taxiresa til andra sidan stan där vi skulle på informationsmöte.. Vi var dock lite tidiga så vi gick och käkade frukost  först.. Jag fick pannkakashjärta..=) efter denna måltid gick vi dit vårat informationsmöte skulle vara..efter informationsmötet gick vi till stranden.. Badade jättelänge.. skulle väl tippa på att det är närmare 35 grader i vattnet så man fryser ju inte =)..

Sen blev det lite Lunch och ett dopp i poolen.. insåg väl att vi hade bränt oss lite trots solskyddsfaktor 50!.. det kan man ju kalla att lyckas..

Sen intog vi shoppingen..  det är väl inte riktigt min grej att pruta å sånt.. men jag lyckades lite i alla fall.. så jag fick köpt mig en handväska, en T-shirt och ett par flipflop.. och Helén köpte sig en väska med..  Sen så gick vi och åt middag mums å sen tog vi en power nap innan vi gjorde oss iordning för kvällens bravader..

Vi började ute på hotellbaren med en drink åsså sen traskade vi bortåt för vi skulle träffa isabell och Andreas.. fast  vi förstod inte riktigt Isabells beskrivning men efter många om och men så hittade vi fram.. eller Andreas gick å mötte oss..  väl inne så ja va ska man säga.. det va massa thaitjejer som stod och dansa på baren å grejer.. jaja.. det var iallfall en jättetrevlig kväll med trevligt folk..

Sen fram mot småtimmarna begav vi oss hemåt.. fick te oss en tuktuk.. sen väl hemma.. blev det lite pratande i telefon och msn.. som äntligen vill fungera..





Kommentarer
Postat av: lotta

låter trevligt men en fråga bara....vad är en tuktuk???? pussar och kramar på en ha det jätte bra madde hälsar.

2009-02-27 @ 19:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0