Resfeber

Idag är det 20 dagar kvar tills jag och Helén sitter på flyget ner till Thailand ...

Och inte nog med det.. Jag har redan resfeber, fast en bra då =)

Martina har redan tvättat alla kläder, packat båda resväskorna och testat
flyg-outfit.. Hur grym är man inte!?
Till skillnad från en viss Fröken Andersson, så har jag inte alls ont av min resfeber. Det
enda skulle vara att det känns som att det är en hel evighet kvar fram tills den 24:e..

Jaja, nog om Thailand and my fever.
Innan jag ska tänka mer på Thailand så ska jag fylla kärring, och det sker på Fredag!
Då blir det liv i luckan på Kungsbackas krogar. Wiiiee!!!
Hoppas verkligen alla underbara människor hänger med... =)

Och på lördag blir det middag o tårta med la familia, och på
kvällen utgång i Götet med världens bästaste Arman!!!


Love <3                                                                                                                                    




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0