Karma

Då sitter jag på jobbet o väntar på att jag ska gå en promenad strax. Dagen är otroligt varm, nästan samma temperatur som i Egypten.

Jag blir så glad när jag tänker på hur gott Khaled verkade må igår, att det kanske börja ljusna lite för honom, han har inte haft det lätt den senaste perioden.
Är han glad blir även jag glad. Det är väl så kärlek fungerar?

Igår när jag berättade att jag o Khaled skulle gifta oss höll pappa bokstavligen talat på att ramla av stolen.
Jag kunde ju inte med att säga att vi ska gifta oss i himlen. Allt för att se pappas
förtvivlan o reaktion över att hans älskade dotter ska gifta sig med en muslim.
Haha tycker ni jag är elak?
Ja är han så dum att han har sådana tankar så får han helt enkelt skylla sig själv.

"Jag ska barikadera huset med taggtråd"


Efter jobbet idag kommer min UNDERBARA vän Ellinor o hämtar mig för att ta en fika på Karma.
Här ska det skvallras till tusen om helgens bravader.

image40

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0