Bättre Sent Än Aldrig...

Då är det nästan en vecka sen Midsommar, så det är väl dags att börja skriva nu när baksmällan har lagt sig.
Midsommar var helt underbar. Va ett gäng ute hos Christian o Ellinor i Allarängen. Åt god mat, lyssnade på musik o hade allmänt trevligt. Det var en typisk högtid ute på landet. Precis så som det ska vara med kubb-spelande i solsken, regn o mörker =).
Under kvällens gång tittade några välbekanta ansikten förbi. Arman, Helén, Björn och Emma...
Och när gästerna dragit sig hemmåt fulla o mätta var det dags att spela Buzz. Kan inte säga att jag presterade så bra. Haha.

Eftersom min fina kamera var puts väck dagen efter kan jag inte lägga in några bilder just nu, men dom kommer.
Elli hittade nämligen den på det mest underligaste ställe.
Men imon ska vi två återförenas =)

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Ja men du svek mig dagen efter!! Vi som skulle titta på hipp hipp och äta bakismat :(

2008-06-26 @ 16:34:03
URL: http://snelitt.blogg.se/
Postat av: Martina

Ja jag vet gumman, men jag kände mig så dum när jag och Arman satt ute på trappan o rökte, när han säger att han skulle ta en taxi till kungsbacka.. Jag hade ju liksom dragit dit honom. Lovar att det va första och sista gången jag lovar ngt sådant o inte håller det =)

2008-06-26 @ 16:49:35
URL: http://tinam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0