Baksmälla Och Lycka

Det här med att blogga har inte varit min starkaste sida sen Egypten resan. Men nu ska det väl förhoppningsvis ordna till sig med det =).

Sitter här nu o här den värsta "hangovern" någonsin. Har festat 2 dagar i sträck nu o har kommit till insikt om att jag faktiskt inte klarar av att festa längre. Varje baksmälla blir bara värre o värre. Varför plåga sig på detta sätt?
I fredags hamnade jag på Diamond Dogs med arbetskamraten o hennes vän. Slutade med att en äckligt onykter Martina tar en taxi hem till storasyster. Det var inte populärt att stövla in där 4 på morgonen.
Och igår var det full rulle i kungsbacka med Elli. haha. Hamnade på efterfest o fick på morgonen ringa efter pappa för att hämta mig. Snacka om att jag var dålig. O visa mig på kungsbackas gator efter denna lördag kommer verkligen att skära in i låret o vi ska inte ens prata om att gå in på ICA. Nä jag tror jag ska porta mig själv från den affären i fortsättningen.


Pratade med Khaled idag. <3
Han skrev: missed yo ass naughty gurl
Hehe fy va jag saknar honom. O så har vi bestämt oss för att gifta oss =D
När vi kommer till Himlen, om vi nu kommer till samma himmel !?
Kommer Muslimer o Kristna till samma moln? Om inte, kan man få dispans då?



I Speak The Unpronounceable Truth !! säger:

love ya

I Speak The Unpronounceable Truth !! säger:

white gurl :P


image38


Kommentarer
Postat av: Jessica

allt bra? :)

2008-06-01 @ 21:29:05
URL: http://plastiquefashion.blogg.se
Postat av: Amelia

Va gulligt skrivet det med himlarna. Haha :)

2008-06-01 @ 21:36:00
URL: http://ameliahanna.blogg.se
Postat av: Ellinor

På midsommar blir det rövens röj! HIHIHI

2008-06-02 @ 10:55:15
URL: http://snelitt.blogg.se/
Postat av: Martina

Säger du det gumman! Tar du hand om
mig dagen efter då? *skrattar*

2008-06-02 @ 10:58:07
Postat av: Martina

Ja jag kan vara gullig ibland. Saknaden är stor när det kommer till Min Police officer! =)

2008-06-02 @ 10:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0