Äntligen

Äntligen har jag kommit in på min blogg. Känns väldigt skönt att kunna skriva av sig igen.

Dom senaste dagarna har vart riktigt lugna. har spenderat helgen hemma hos mina föräldrar med massa solande. Underbart! Det börjar visa sig att mina Beta+ tabletter ger resultat. Ingen skit!
I söndags var jag o pappa inne i gbg o hämtade min syster o farmor. Återvände till föräldrarna o firade pappas födelsedag o morsdag i efterskott. Bättre sent än aldrig sägs det.

Annars har det vart en del jobbande. Har kommit in i en period där jag sliter arslet av mig bara för att kunna resa till hösten o våren igen. Är verkligen kul när man har ngt att sträva efter. Det blir liksom som en knuff.
har fått köpt mig en laptop, mobil o nästa månad blir det Mc kläder som gäller! Wiiieee!!
Ska bli underbart att kunna sätta sig på hojjen o dra iväg. Det är nog min stora passion här i livet. Mc o hög fart. Den frihetskänslan man får går inte att finna ngn annan stans. Det är magiskt!
Så Nu längtar jag bara tills den dagen jag skaffar mig min dröm-hoj.

En grön Kawasaki zx10-r Ninja.




Snart dags att dra sig till nya jobbet. Blä. Trivs inte där..

När flyttar du in hos mig då Elli? ;)






Kommentarer
Postat av: Ellinor

När vi flyttar ihop ska vi ha en med sidovagn och där i ska DU sitta, så ska jag köra. Bra va???

2008-06-14 @ 14:32:56
URL: http://snelitt.blogg.se/
Postat av: Martina

Det blir inget med det Elli. Här ska inte en ninja förstöras med nån sidovagn. Nu är gränsen nådd du! Mähl sitter inte i en sidovagn o för den sakens skull så är det jag som kör MIN leksak ;)

2008-06-15 @ 14:33:18
Postat av: Elli

Uppdatera tack!

2008-06-16 @ 19:50:41
URL: http://snelitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0