Tvivlar

Pratade med Khaled idag. 18 dagar sen sist.
Allt började bra, men sen kom bråket. Gaah!
Handlade i stor del om att han säger att jag ska gå vidare o glömma mina känslor för honom. Hur ska jag kunna göra det när han säger att han saknat mig o älskar mig? Dubbelmoral?
Jag frågade hur han kunde säga så när han hela tiden säger fina saker till/om mig. O då var det för att göra mig glad sa han. In my ass. Vem har svårt att släppa vem?
Det är inte jag som skriver till honom. Dock skriver jag om honom här, men det är för att lätta på allt jag bär inom mig o inte ngt som han kan läsa.
Jag är inte den personen längre som kan prata om mina känslor för mina vänner, det är inte samma ältande som det var när jag var 18.
Han menade på att det är skillnad att älska honom o att älska honom som person. att jag måste vilja gå vidare.
Sen kommer bomben. Jag tror inte du kan gå vidare, men jag hoppas du kan. Vadå självgod!?

"I´m sorry that I desire a person who doesn´t desire me" skrev jag till honom. Varpå han svarar. I do desire you alot, You know that, and i want to be with you. But!.... Den killen som får dig kommer vara världens lyckligaste.

Easy comes, Easy goes. You are not a easy girl, I don´t talk to easy girls, I like that your not a easy girl..
*SÖT*

Bad honom säga något roligt sa jag skulle le igen. Funny my ass! Haha


Jag blir så vansinnigt arg över att han säger att jag måste gå vidare o tvivlar på min förmåga att faktiskt göra det.
Samtidigt som jag är så glad över att ha pratat med honom.

Glädjen är starkast



Fell In Love With An Egyptian
*My Baby*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0