Wednesday

Otroligt stolt över mig själv idag. Jag gick upp innan 10 på min lediga dag! Wiiee!!
Sen vart det l¨ång promenad med Tessie. Är fantastiskt gott att vara ute nu när allt är ljusare o det finns hopp om livet. Tessie va minst lika glad som jag...

Och så har man vart nere på curves och kollat på mamma. Hon e så duktig som tränar. Verkar vara ett bra ställe som ger resultat, trots alla korta stationer. Kanske får kolla in det lite mer noga så kanske man börjar ta tag i sig själv. Känns änna som att det är på tiden nu..

9 Dagar kvar tills man flyr sin kos!
Mmm längtar massor. Varför går dagarna så sakta?
Vill vara där nu o rida kameler o snorkla bland koraller o färgglada fiskar o delfiner.
Får väl se om man kommer hem igen. Kanske blir upp äten av en stor haj eller hittar sig en arab eller nåt *skrattar*
Chansen är nog större att Helen säljer mig på svarta marknaden för 600 kameler än att jag skulle få för mig att gänga en arab... Usch o fy o sura galosher!!!


image12


Kommentarer
Postat av: Helén

HAHA Älskar dina kommentarer.. ska d fortsättaså här slutar det väl me träningsverk imagen efter två veckor me dig.. =)

2008-02-21 @ 13:12:59
Postat av: Ellinor

Det är inget att oroa sig för! Jag kan plocka med dig hem när jag kommer!

2008-02-21 @ 19:18:59
URL: http://snelitt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha ja jag har la mina små påhitt vad gäller ordval. Man är ju inte roligare än vad man gör sig till vetty =). Ja det hade ju vart fruktansvärt med ont i magen, men tänk på att träningsverk betyder muskler ;-) Där kan vi snacka om bastanta kvinnor Haha.

2008-02-21 @ 20:02:42
Postat av: Martina

Tur att jag har dig Elli! Vet att jag kan lite på dig när jag står där näck och bar om rumpan. När vi kommit hem så ger vi Fru Andersson på plytet va? =D

2008-02-21 @ 20:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0