Alla Hjärtans Dag <3

Då va det alla hjärtans dag idag. Fy fan vilken meningslös dag när man sitter hemma alldeles allena.
Tanken från första början va ju inte att sitta här som ett utskitet äpple, men personen i fråga har väl glömt av sitt löfte till mig. Känner att jag inte orkar ta den diskussionen då det finns roligare saker här i livet än att tjata o gnata på någon som ändå aldrig tar tag i saken utan fullkomligt skiter i vilket. Finns säkert en logisk förklaring för det med som folk så fint säger.

Så, vad har hänt idag?
Ja vad har hänt. Tog ledigt både idag o imon, för att inte känna mig stressad o låst. Så idag har jag suttit vid datorn i otaliga timmar o kollat på tv program på webben.. Haha va tragiskt.
Men nu framåt kvällen har jag ändrat riktning o tänker sikta in mig på en lång dusch. Kanske ska ta o basta lite ångbastu innan!!? Mmm det hade vart nice!
Får ta o ringa min Lellen sen o fråga om hon vill sitta o självömka med mig.

Dagens dåliga: Alla kära par som sitter o myser nånstans ihop

Dagens bästa: Jag är min egen lyckas herre

Veckans bästa: Jag har en diskussion med mitt samvete.






image4

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Du kan få bli ihop med mig och Christian om du vill! Eller så får vi flörta ihop dig med Richard ;)

2008-02-14 @ 21:13:10
URL: http://snelitt.blogg.se/
Postat av: Martina

Nämen, du va snäll =). Om det bara finns 2 alternativ där så kör jag på Richard ;)

2008-02-14 @ 23:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0