2 veckor

Idag har vart en riktigt soft dag. Har spenderat hela dagen hemma hos mina föräldrar, rätt trevligt då mamma har haft sin lediga dag. Större delen av dagen har gått åt till att skissa på tatueringen o att kolla på alla avsnitten av 2900 Happiness. Shit vilket bra serie. Är helt fast trots att den är dansk.

Just nu avlutar jag dagen med att se på American Pie. Haha. sjukt lost film!
Blir upp att jobba tidigt imon. Goa pengar o jag ser faktiskt fram emot att jobba dag för en gång skull. Har blivit på tok för många kvällar det senaste.

2 veckor kvar exakt idag tills planet lyfter. Snart kommer vi få en go tid med sol, bad, dykning o annat skoj. 
 Har som Helen säger: " en sjukt bra dödskänsla angående detta"
Hon e så go den lilla toffsen. För var dag som går uppskattar jag henne bara mer o mer. Konstigt! Men så är det iallafall. Är så glad att vi fått upp kontakten igen.

Med tanke på att jag har svårt för att visa mina vänner hur mycket dom betyder för mig så säger jag det här. Uppskattning kan man aldrig få för mycket av!

"Ni är verkligen min ficklampa i mörkret o jag är tacksam över att ni är mina vänner"


image5



Kommentarer
Postat av: Lellen

Du e sötast i världen! behöver inte disskutera med mitt samvete för att säga att du e en jättebra vän och jag är glad att jag har
dig!!!!!!!!!!!!!!!
snart är d dax.. and there we fly.. =) jag kan flyga ja e inte rädd.. Hmmmmm får nog öva lite till!! Kram

2008-02-16 @ 01:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0